Monday, March 13, 2006

fuh..lamenya tidak menulis,tiada idea,tiada material dan tiada masa..tu la punca'y.sekarang ni hidup aku penuh dengan kebosanan yg ter amat sangat,tiada yg ape-ape yg menarik untk di kongsi bersama..segala-galanya adalah kerana schatz yg tiada di sisi buat sementara waktu ni..

4 jobs
1. student: belaja belaja belaja.sekarang ni rasa macam nk termuntah je belaja.
2. promoter: keje yg cukup boring melihat karenah orang yg belagak mcm tuan empunye isetan tu.
3. pelayan kat kedai sate: keje byk,gj ciput.bukan aku memilih tp ni la kenyataan hidup.mase tu baru abis spm
4. event crew: lame'y x g gig,kawan-kawan sume dh bising..

4 movies
1. Ocean's 11 ngn 12: kalau la ku hebat merembat mcm dieorg kan bez?
2. Italian job: ade satu kete mini tu mcm kaler vespa aku la..
3. matrix: bez gler beb
4. armagedon

4 places i lived
1. Raub: rockstar town's
2. Taman cahaya: rumah bujang
3. Reviera: place that full of love
4. Jalan Cheroh Lama: izar ko tau tempat ni?tempat jatuh,bagun,lari'y kt..

4 vehicles i own
1. vespa
2. gilera
3. basikal bwk g sekolah rendah dulu
tu je 3 benda yg aku penah ade..

4 album i cant live without
1. Incubus(morning view)
2. Dewa (all)
3. Metallica (s & m)
4. The Beatles (all)

4 places i'd rather be
1. tokyo
2. sao paolo
3. mauritus
4. tanah suci

4 of my favourites food
aku sebenarnya jenis yg xde makanan kegemaran yg sgt tetap..

4 favourites tv series
1. Csi: kalau tgk cite ni mesti takut nk buat jahat
2. Lost: ape yg ade kt pulau tu erk?
3. Homegrown: it's all about underground,you can never see tomok or boboy
4. Amazing Race: aku nk masuk la,tapi xde $..

4 sites i visit daily
1. myspace
2. fantasy football
3. fotopages
4. blog kawan-kawan


4 mangsa seterusnya
sape yg punya masa dan kerajinan dijemput menjadi mangsa ye..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home